Pagina's

Zoeken maar!

maandag 28 januari 2013

Shower gel van de body shop

Written by: Deborah


Hoi vandaag wil ik jullie is wat anders laten zien, namelijk de shower gel van de body shop. Ik heb weer eens flink geshopt en heb 4 heerlijke douche gels gekocht. Ik ga ze een voor een af met jullie.






.


Sweet lemon



Sweet lemon is een heerlijke shower gel die ruikt naar citroen, maar dan ook echt helemaal citroen! Hij is heel erg sterk maar omdat ik zelf van citroen hou is dat erg prettig! De shower gel is erg lekker onder de douche en je ruikt de geur na het douchen nog vrij lang.


Watermelon & eucalyptus

Deze shower hoort bij de eart lovers lijn en is 100% natuurlijk. De geur is erg lekker omdat watermeloen een van mijn favoriete fruit stukken is! De substantie is vrij waterig dus je moet niet te hard knijpen anders komt er heeel véél shower gel uit en dat is zonde. 




Lemon & thyme

Deze shower gel ruikt ook naar citroen maar een stuk minder. Je ruikt er een natuurlijke geur doorheen en deze shower gel is ook 100% natuurlijk. Ook deze is vrij waterig maar toch ook erg fijn onder de douche!





Vanilla bliss


Vanilla bliss is een echte vanille geur wat ik op het ene moment erg lekker vind maar op het ander moment ook weer niet. Het is een echte winter geur en de geur blijft best lang hangen. 






Het zijn allemaal 250 ml potten en kosten standaard 6,50
Dat valt nog mee dus! Ze zijn te koop in The Bodyshop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten