Pagina's

Zoeken maar!

woensdag 20 februari 2013

Swatches: Paris Memories

Written by: Marieke

Heyy iedereen! Vandaag laat ik jullie een lakje zien die ik van Deborah heb gekregen voor mijn verjaardag. Namelijk een heel leuk nagellakje van Paris Memories. Kijken jullie mee?



Zo ziet het lakje eruit:



Helaas kan je de kleur niet goed op mijn nagels zien, want ik fotografeerde het 's avonds. Daardoor was de belichting niet goed. Het is een metallic paarse kleur met een mooie shimmer erin.
Op deze foto kan je de kleur goed zien. In het flesje is de kleur iets lichter dan dat het op je nagels komt.

Ik heb niet alleen dit nagellakje voor mijn verjaardag gehad maar nog veel meer (<3). Namelijk nog 5 van Paris Memories!


Dit zijn de kleurtjes! Van goud naar rood, allemaal met een metallic finish en shimmer erin! 
Van deze kleurtjes is de 3de van links de kleur die ik jullie heb laten zien:



In de flesjes zit 14 ML. En ik heb geen naam of nummer kunnen ontdekken op de flesjes. 
Ik ben super blij met de lakjes ( <3 dankjewel Deborah! <3 ). Binnenkort zien jullie meer van deze nagellakjes! 

Welke kleur willen jullie nog zien? Laat het me weten!
Ik kan jullie alleen zeggen dat je de lakjes bij de Douglas kan kopen, de prijs weet ik niet.


1 opmerking: