Pagina's

Zoeken maar!

woensdag 27 februari 2013

Tag: 3 Dingen

Written by: Deborah

Hoi iedereen vandaag een leuke tag. In deze tag moet ik steeds met 3 dingen antwoorden!
Zijn jullie er klaar voor?

3 dingen in mijn tas
hmmm, 3 dingen in mijn tas? 
- Mijn portommonee!
- Een mini vijl: Altijd handig!
- Deo
3 dingen gevonden op mijn bureau:
- Een pen: duhh..
-Mijn trind cuticle balsem (klik hier voor review)
-Mijn wonderolie van Wella voor je haar.
3 favoriete meubels in mijn kamer
-Mijn bureau stoel! Die zit zooo lekker
-Mijn ikea ladenkastje waar mijn nailart spulletjes in zitten
-Mijn ikea blokjes kast: Zooo Handig!!
3 favoriete fruitstukken
-Aardbeitjes
-Mineola's
-Kiwi's
3 dingen die ik ooit wil doen
-Bekende beautybloggers ontmoeten
-Nog een x naar Spanje
-Heeeeeel veeeeel shopgeld uitgeven!
3 dingen waar ik op dit moment aan denk
-Mijn huiswerk die ik nog moet doen!
- De winactie voor de site: wanneer zal ik die erop zetten?
- De site! Ik moet weer wat berichtjes maken!
3 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
-Girl on fire
-Summer paradaise
- Big in Japan
3 meiden met een leuke persoonlijkheid
Oneee!! Maar 3? Al mijn vriendinnen hebben een leuke persoonlijkheid en dat zijn er wel meer dan 3!
3 soorten favoriete make-up
-Nagellak
-oogschaduw
-lip producten
3 leukste kledingstukken uit mijn kast:
-Mijn neon jurkje
-Mijn kerstrokje
-Mijn only broek (oepps, die ligt nu niet in de kast maar over mijn bureau stoel :) )
3 favoriete douchegels op dit moment
Die van The Bodyshop natuurlijk! (klik hier voor review)

1 opmerking: